Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2007 01:57 - Помогнете
Автор: leak Категория: Технологии   
Прочетен: 1565 Коментари: 5 Гласове:
0



Искам да споделя своята болка и страст и нека ако има сродна душа или такава, която няма да ме отхвърли и да постъпи сексистки, да се отзове на призива ми за съвет.


Влюбих се в съседката ми баба Георгица, възрастна жена на 84 години с два байпаса на сърцето и майка на 11 деца. Може би поради факта, че е раждала толкова пъти или от възрастта путката и беше станала като кофа.
Първите ни трепепети бяха във входа, когато тя ме помоли да и занеса пазарската чанта до четвъртия етаж, тъй като много тежала.
Когато жената се наведе да ми подаде оставения на земята товар беше с гръб към мен и пред очите ми лъсна невиждана гледка - тя не носеше бельо.
Някак си инстинктивно ръката ми сама се стрелна и с обиграно движение разтворих срамните и устни. Геца (така и виках на галено) в първия момент замръзна, после плахо се обърна към и стрелкайки ме с поглед, в който се четяха срам и отдавна забравено желание протегна ръка и ме притегли към себе си. Следващите няколко мига като че ли станаха от само себе си. Разкопчах си панталона подавайки и мъжкото си достойнство. Тя от своя страна го пое с такъв глад, сякаш беше хуя ми беше животоспасяващ...
Малко по - късно се отпитах да и го вкарам, само че "хлапчеше" - жената беше много широка а моя член малък. За да изляза от сконфузната ситуация си събух обувката и чорапа на единия крак и и го заврях до глезена, а тя започна да стене от удоволствие......
Обаче по закона за всеобщата гадост родителите ми се прибираха от работа и видяха "прелюбодеянито" ни....
Въпреки забраната да се виждам с нея, сърцето ми копнее за старицата....
Кажете какво да правя ?



Гласувай:
0



1. анонимен - Отрежи си члена и го хвърли на буклука, щом не ти върши работа!
14.01.2007 02:12
И се гръмни щом не ти става от млади жени!
цитирай
2. анонимен - лъжа
16.01.2007 14:44
Здравей...
Та ти си на 13 мислиш ли че някой ще ти поверва че си направил това.
Прочел си го някаде и го постваш тук за да се правиш на интересен.
цитирай
3. анонимен - xaxaxaxa
17.01.2007 12:02
xaxaxhaxaxahyuxahyuxahuaxxha uhyuxaxauxhaxauxa da w3 da tyi ako e iztina se sumooobiii
By z0mbi7o
цитирай
4. анонимен - хаха
17.01.2007 15:10
О боже.... колко тъпи хора има на този свят.Особенно Leak :))
цитирай
5. анонимен - pada6
18.01.2007 03:30
var se samoubesi i iz4ezni bezkraino.by FireWall
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: leak
Категория: Технологии
Прочетен: 34039
Постинги: 5
Коментари: 102
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930